Uşaqların Yeməyə Həvəsini Necə Artırmalıyıq

Hər bir valideyn övladının sağlam, ağıllı və güclü böyüməsini istəyir. Bunun üçün uşaqların faydalı yeməklərlə qidalanması çox önəmlidir. Bəs uşaqlarda şirniyyata, fast-fooda və saqqıza deyil, məhz ev yeməklərinə həvəsini necə artırmalıyıq?

Uşaqların sağlamlığı üçün həqiqətən faydalı olan çeşidli məhsulları seçməyi məhz biz valideynlər öyrətməliyik. Balacaların qidası böyüklərin qidasından bir qədər fərqlidir. Uşağın qidalanma sistemi düzgün qurulubsa, deməli uşaq fiziki və zehni olaraq normal inkişaf edəcəkdir.

Ailənizin uşaqlarınızın hər gün yaxşı bəslənmə ilə tanış etməsini həyat tərzi halına gətirin. Bunun üçün nəyin faydalı və nəyin zərərli olduğu mövzusunda davamlı olaraq onlarla danışın. Uşağınızla fəal ünsiyyət qurub, nümunə göstərərək onlarda yaxşı yemə vərdişlərini yarada bilərsiz.

Yemək yeyilən zaman masada yalnız yaxşı şeylər haqqında danışmaq lazımdır. Ətraf mühit uşağın istirahət etməsinə kömək etməlidir, sonra hər ikisi də iştaha yaxşı yol açaraq uşağın həm də əhval-ruhiyyəsini mükəmməlləşdirir. Uşaqlar yeməklərinizə xüsusi dad qatmaqda və bəzəməkdə sizə böyük yardımçı ola biləllər. Masada meyvə-tərəvəzlər olduğu zamanlarda uşaqlarla hansı vitamin və mineralların olduğunu və niyə bu qədər faydalı olduğunu müzakirə edin.

Uşağın düzgün bəslənməsini təşkil etmək üçün bir neçə vacib qaydaya əməl olunmalıdır.

Qayda 1: Yemək Müxtəlif Olmalıdır.

Bu, uşağın bədənində böyümə və inkişaf üçün lazım olan bütün maddələrin alınmasına gətirib çıxarır.

Yemək Müxtəlif Olmalıdır

Hər gün uşağın menyusunda aşağıdakılar olmalıdır: Meyvə-tərəvəz, ət və balıq, süd və süd məhsulları, taxıl məhsulları (çörək və dənli bitkilər). Bir uşağın istehlak etdiyi qida çatışmazlığı və ya çox olması mədə-bağırsaq traktının fəaliyyətinə mənfi təsir göstərə bilər. Və bu da metabolik xəstəliklər, kilolu (hətta müxtəlif dərəcədə piylənmə) artıra bilər, ya da tükənməyə səbəb ola bilər.

Uşaq sağlam yeməkdən imtina edərsə, onu təcrübəyə dəvət edin və yeməyi qeyri-adi hala gətirin.

Bunun üçün qurudulmuş meyvələr və qoz-fındıqların köməyi ilə sıyıq üzərində məzəli bir üz qura bilərsiniz. Ketçup və otların köməyi ilə xırdalanmış yumurtaların üzərində bir naxış çəkə bilərsiniz. Kartof püresi bir qar adamı şəklinə çevirin və b.

Qayda 2: Uşağın Qidası Qrafiklə Olmalıdır.

Məktəbəqədər uşaqlara gündə 4-5 dəfə, hər 3 saatdan bir, eyni zamanda pəhrizi aşağıdakı kimi paylamaq tövsiyə olunur: səhər yeməyi – 25 %, nahar – 35 %, günortadan sonra qəlyanaltı – 15 %, axşam yeməyi – 25 %. Məktəb yaşlarında gündəlik rasionun bərabər paylanması ilə gündə dörd dəfə, hər 4 saatdan bir yemək tövsiyə olunur: səhər yeməyi – 25 %, ikinci səhər yeməyi – 20 %, nahar – 35 %, şam yeməyi – 20 %.

Qayda 2: Uşağın Qidası Qrafiklə Olmalıdır.

Qəlyanaltıdan çəkinməyə çalışın və uşağınıza yalnız masada yemək yeməyi öyrədin. Əgər bu hələ də işə yaramırsa, bir qəlyanaltı üçün meyvə, peçenye və meyvə suyu təklif edin – aclığı yatmağa kömək edəcək, ancaq iştahınızı pozmayacaqdır.

Tələbə-şagirdlər üçün vacib bir sağlamlıq tədbiri, məktəbdə isti səhər yeməyi və uzadılmış gün qruplarında nahar şəklində yeməklərin düzgün təşkil edilməsidir. Pəhriz gündəlik normanın 50-70 %-ni təşkil etməlidir. Buna da təəssüf ki, valideynlər çox az hallarda diqqət yetirirlər. Sendviç, pizza, cipsi və şokolad yemək zərərlidir, çünki – bu qidaların tərkibi olduqca zərərlidir və üstəlik mədəni qıcıqlandırır, qastritin inkişafına şərait yaradır.

Qayda 3: Uşağın Qidası Gündəlik Enerji Xərclərini Ödəməlidir.

Uşağınız çox kilolu olduqda, şirniyyat və yüksək kalorili desertlərin miqdarını məhdudlaşdırın və soyuducunu boşaldın. Süfrəyə bir qab meyvə və bir taxıl çörəyi qoyun. Uşaqlar heç bir məhdudiyyət olmadan meyvə yeyə bilərlər, onlar çox faydalıdır. Hər hansı bir mineral və ya vitamin çatışmazlığı varsa, uşağın özü alma və hətta göyərti belə istəyəcəkdir.

Qayda 3: Uşağın Qidası Gündəlik Enerji Xərclərini Ödəməlidir.

Uşaqlarınıza idmanla məşğul olmağa həvəs yaradın. Onlarla mütəmadi olaraq birlikdə gəzməyə getməyə vaxt ayırın.

Beləliklə, düzgün bəslənmənin qurulması üçün uşağın bədəninin xüsusiyyətlərini, sağlam qidalanmasının bəzi qaydalarını və prinsiplərini nəzərə alın. Bununla da onların gələcəkdə ağıllı, sağlam və güclü övlad olması üçün çalışın.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.